söndag 4 juli 2010

Idag

Idag har jag och Emelie varit vid Blå Lagunen, igen =) (Vi var ju där igår också)
Emelie smaskar på vattenmelon.
Så fantastiskt gött!

Så festligt å bara ligga å lyssna på massa podradio och inte alls ha några måsten på hela dagen!
Sen åkte vi hem och styrde en liten piknick här hemma. Pizza blev det. Mumsigt.
Så gjorde vi bananer med choklad i, men istället för att linda in dom i matfolie lindade vi in dom i smördeg. Utan skal då förståss :)
Det blev smaskens.
Så tittade vi på en dansk film som hette Blinkande Lyktor. Festlig film!

Nyss var jag på expidition tillbaka nere hos Emelie för hon hade hittat en spindel som hon skulle döda, men den försvann och sen vågade hon inte kolla efter den nå mer. Så jag fick komma ner å styra upp det.
Jag var rädd för spindlar när jag var liten, men det var nog mest för att min kusin Sara var (är) otroligt rädd för spindlar så jag ville nog mest vara som henne.
Växte iaf ifrån dedär för nått år sen.

Nått som jag verkar ha dragit på mig på senare dar är att jag nog blivit lite av en badkruka. Fast jag måste nog undersöka saken mer innan jag uttalar mig om det.
Idag var det iaf sjukt varmt i vattnet så det var inga problem.

Imorrn blir det jobb, och sen bär det av till Almedalen och CUF Summercamp.
Ska bli kul å leka lite vuxen i ett par dagar. Har packat båda mina kavajer (Y)
Nu ska jag packa det sista.
Hörs vidare via mobilblogg kommande dagar.

Inga kommentarer: