fredag 2 juli 2010

Kameror

Idag har jag jobbat.
Det är sjukt långa dagar, tog färjan över halv nio och färjan hem halv åtta.
Mina ben är som spaghetti när jag kommer hem, men jag antar att jag blir härdad.
Idag var det ganska spännande på jobbet. Jag var den som var in charge i köket, jag var den med mest vana. Spännande när chefen tyckte han behövdes nere på strandkiosken istället.. Men de gick bra. Önskar att dock att jag fick stå i kassan istället ibland, det är så soft.

Kom hem iaf, stekte pyttipanna och satte mej framför tvn.
Så som i himlen. Fin film.

Så pallrade jag mig ut på en solnedgångsexpidition. Har varit påväg ut ett par gånger men orken har sagt sitt. Men idag har det varit så vackert väder och jag har jobbat hela dagen lång så det var lika bra å ta sig en nypa luft.
Så jag tog med mig båda min kameror och gick ner till hamnen när det nalkades solnedgång.

Här är två bilder med min Nikon D90




Och här är en med min Lumix DMC FCX-35


Så tog jag färjan över till Fårö fram och tillbaka bara för att den gick precis när jag gick förbi. Fick inte så många fina bilder på färjan dock, dom jag tog innan var bättre, men det var ju inte lätt å veta innan jag åkte.
Jo, när jag var på färjan ville kameran inte fokusera, dedär felmeddelandet kom upp som jag pratade om häromdan. Sen blinkade det Err (error i guess) Prutt, måste nog lämna in den..
Jaja, har jag varit utan i ett år så...

Nu ska jag kolla på ett avsnitt av True Blood, det har nämligen kommit en säsong 3 har jag upptäckt :)
Sen blir det till att sova, för jag och Emelie ska upp och sola imorgon.
Byebye

Inga kommentarer: