måndag 15 februari 2010

Visby

Melina hade sitt hus för sig själv i helgen, och det skulle firas.
Jag, Emelie, Liv och Jenny kom och hälsade på och det blev en mycket trevlig kväll där vi spelade "Lips" som är xBox's motsvarighet till Singstar.
Väldigt kul spel, som faktiskt räckte hela kvällen!
Vaknade 10:30 av alarmet för kl 11 gick parkeringen ut. Bara å masa sig upp å gå å sopa av bilen, ställde fram p-skivan så jag kunde stå två timmar till. Gick och shoppade frukost.
Handlade nybakt bröd på brödborgen tror jag det hette. Mums!
Kom tillbaks till huset och åt min frukost. Chillade, sen var det dags att titta till bilen igen, men nu hade jag spanat in en parkering närmre huset som dessutom var en 24-timmars. Flyttade bilen. Gött, så slapp man tänka på det under resten av dan.

Så gick vi på bio och såg Wolfman. Bra film, men högt ljud.

Kom hem ganska så sent igår kväll och när jag vaknade var det bara å klä på sig å dra ut till Fårö.


Tänkte lägga upp lite bilder men internet är så segt att jag vågar knappt tänka tanken.

Inga kommentarer: