tisdag 23 februari 2010

Kladdkakssmet

Mmm, nu sitter jag här. Sugen på något gott.
Det enda jag kan tänka mig att jag kan slänga ihop är kladdkaka. Men orkar definitivt inte gå ner i köket å slå på ugnen, eller orkar inte vänta på det... Dessutom är min form spårlöst försvunnen. Har du sett den hör av dej! Det är en rektangulär blå och vitrutig Tefal form.
Så nu funderar jag om jag ska göra kladdkakssmet och käka.
Men nä, de ska jag inte. Jag ska lägga mig i sängen och sova.

Gnatt
P.S, det har kommit otroligt mycket snö här nu. Är sjukt sugen på skidor. Tänkte åka det idag men det sket jag i när det kommit så mkt snö. Och imorrn ska vi repa, sen göra en annan grej och sist ska jag tvätta så då blire inga skidor imorrn heller. Hmm.....

Hejdå

1 kommentar:

Anonym sa...

Fråga Emil om hur man gör chockladröra...det är han uppväxt på hos mormor.