onsdag 3 februari 2010

En vanlig tisdag

Idag har vi repat med Linn. Hon är fantastisk vår nya trummis! Ska bli jättekul att komma ut på turné med henne.
Men på fredag är det Rockkarusellen igen och går det lika bra som i fredags så blir det nog bra.
Kom hem, orkade egentligen inte gå på Ica och handla men gjorde det ändå.
Kom hem och lagade rårakor. Sjukt jävla gött blev det. Blandade ca 50/50 morötter och potatis och sen stekte jag dom försiktigt. Länge sen jag åt rårakor men ack så gott är det. Till det gjorde jag bönsallad och käkade keso. Mumma.
Oj, tur jag började blogga nu när jag såg tillbaka på kvällen insåg jag att jag tvättar och tvätten ligger kvar i tvättmanskinen. Brb

Japp. Här igen. Nu måste jag ju hänga tvätten innan jag kan sussa också. Hm.

Kvällen forstatte med att vi hade spelkväll nere hos Karim. Vi spelade Rappakalja, mycket festligt spel. Lite långdraget men väldigt skoj. Ska försöka göra en tradition å spela spel på tisdagar. Låter trevligt tycker jag.

Imorrn ska skolan hyra in längdskidor igen, så då blir det åka av. Är ganska spänd på utrustningen, det ryktas om att det ska finnas ett par pjäxor i min size. Lovely, bäst vore de ju om jag kunde få hit mina saker. Men vafan, slår vad att om vi lyckades få hit skiten skulle det ändå bli töväder på en gång.
Nu sitter jag och pular på en afterski- spellista till spotify. Här hittar du den. Lägg in dina favoriter till afterski-låtar nuuu!

Nu hänga tvätt och sen soova.
Gnatt

1 kommentar:

mamma sa...

Försök håll ut utan skidor, blir jäkligt knöligt att få hem dem på bilen till våren.
Va gott du äter, bönsallad lever jag på nu nästan varje dag....och broccoli o blomkål.
Gjorde en veg gulaschsoppa på linser häromdagen som va så stark att näsan o ögonen började rinna.
Skönt att få upp värmen innifrån...