torsdag 3 januari 2013

Whole 30





Ni som är i min närhet har märkt att jag på senare tid gjort en storsatsning på min hälsa. Först och främst har jag lagt om kosten. Från GI till LCHF för att nu landat i Stenålderskost eller Paleo som man också kallar det.
Det går ut på i princip samma som LCHF förutom att alla mjölkprodukter utesluts. (Jag har dock valt att behålla Smör i min kosthållning)
Jag kan inte minnas att jag nånsin mått såhär bra (eller vägt såhär lite).

Nu när det är ett nytt år så är det många som satsar på en kostomläggning och jag förespråkar verkligen Stenålderskosten.


Ge 100% i 30 dagar.
30 dagar av ett helt liv, vad är det egentligen?
Prova!

Här hittar du utmaningen i sitt original.
Här hittar du en översatt förkortad version.
Här kan du hänga på Emma när hon börjar sin utmaning nästa vecka.
Emma kommer att ge massor av bra tips och recept.

Lite andra inspirerande bloggar:
Under vårt tak
Ellen




Fråga mej gärna om du undrar något om min kost, vill ha recepttips eller behöver motivation. 

2 kommentarer:

........ sa...

Hejja Lina!!
Tycker du är så sjukt duktig!!!
Kram/A

Anonym sa...

Sjukt bra jobbat Lina! Blir så Jävulskt taggad när jag ser dej! Har precis bokat ett bp-pass, nu jävlar!!