torsdag 17 januari 2013

Sångboken

Idag har jag varit i stan och simmat. Idag var även dagen då jag kom på en fungerande teknik att kunna andas när jag crawlar. Nu behöver jag bara öva upp lite styrka i benen så jag orkar paddla med dom.
Systrarna kom även ikväll och vi satte klart alla tonarter till låtarna, när de åkt fortsatte jag och skriva ner låtar i min sångbok.
Strax innan jag gick ut gymnasiet köpte jag denna bok, med ambitionen att skriva den full med låtar. Senaste åren har den legat orörd, visst har jag spelat ur den men inga nya låtar har tillkommit. Så bestämde mig för att skriva ner alla låtar vi ska sjunga så slipper jag krångla med massa papper plus att jag får en hel hög med nya låtar i den!
Igår skrev jag två, idag har jag skrivit två och en halv. Ska skriva klart den sista halvan och sen blir det nog sängen.

Kontoret

Inga kommentarer: