tisdag 15 januari 2013

Spelning och träning

Nästa fredag har vi fått en spelning, så systrarna Henriksson var här tidigare ikväll och vi började kolla på låtar samt bestämma tonarter på låtarna. Två timmar är det sagt att vi ska spela, det blir typ 40 låtar! Tur att vi har endel på lager, vi har ju trots allt sjungit och spelat ihop sen barnsben. Dock tvivlar jag att Varmkorv boogie och Sill i dill är något som skulle gå hem hos publiken på fredag, så jag tror vi satsar på lite nyare låtar...
Jag bjöd på tomatsoppa, tänkte göra kycklingsoppa men hittade bara typ 100 g kyckling och jag är ju tyvärr inte Jesus så det fick bli nåt annat.
Så kom E-L och vi körde styrka uppe på lon. Känns i luftvägarna såhär i efterhand, varför ska det vara så kallt?
Nu tänkte jag tappa upp ett bad. Hörz
Finaste post-workoutluggen!

Inga kommentarer: