tisdag 6 september 2011

Pluggiplugg

Idag hade jag bara en föreläsning, och den började kl 14:15. Så jag sov till nio, sedan klev jag upp och åt frukost, duschade, skruvade ihop mitt nattduksbord som legat halvfärdigt på golvet i en vecka typ, och sen lagade jag lunch och åt den innan jag cyklade iväg till skolan. Cyklade 10 i, tror det är lika bra att jag cyklar kvart i för de blev lite tajt.
Föreläsningen var mycket intressant och efteråt gick jag och satte mig i biblioteket för att plugga.
Bibblan stängde vid sju så typ kvart i cyklade jag hem igen och tänkte jag skulle fixa det sista när jag kom hem.
Åt middag med grabbarna, dom hade lagat köttfärslimpa och jag käkade min thaisoppa som jag lagade förut idag. Nomnom.
Nu sitter jag och pluggar, funderar över skillnaden mellan historia och kulturarv och om jag har något konkret exempel.. Från Visby kanske.. Tror jag ska sova på saken. :)
Nattinatt

Inga kommentarer: