torsdag 8 september 2011

Mitt boende i Uppsala

Såå ni som hänger med i svängarna vet ju att jag flyttat till Uppsala. Igår skruvade jag ihop hyllan som stått och skräpat i en vecka i sin kartong. Så stökade jag iordning och idag strök jag mina gardiner och satte upp dom, + att jag damsög plejset. Så exklusivt för er; Så här bor jag:
Här är då hallen. Ytterdörren i ryggen och badrummet till höger. Bortanför garderoben till vänster är mitt rum, till höger är köket och rakt fram är Jons rum

Här är badrummet. Kanske inte så himla festligt, men de funkar!

Hallen sett från andra hållet.

Här står jag i köket och fotar in i mitt rum

Mitt rum sett från vänstra hörnet liksom

 Sängen, byrå och min gitarr. Bakom spegeln skymtar ni stereon, har inte riktigt kommit på någon bra lösning än...

Vy från dörren

Här står jag i mitt rum och fotar in i köket

Köket

Matplats

Köket från andra hållet. Man skymtar dörren in till Linus rum i kanten till höger på denna bild

Såja, de va mitt boende.

Inga kommentarer: