söndag 11 september 2011

Pju...

"Pju sa jag nyss och andades ordentligt på hela kvällen. Ska nog träna lite mer innan jag bestämmer mig för att ha den klänningen igen..."
För preci ett år sedan skrev jag det på min facebookstatus.
Tänkte bara meddela att jag hade just den klänningen i fredags och kunde andas helt normalt :D Känns så kul att de märks på kläder, fast det där är egentligen det enda plagget jag märkt de på. Menmen...
Inatt sov jag hos kusin vitamin och när hon drog ner på stan för att träna drog jag hem för att laga lunch åt oss.
Det blev köttfärsbiffar med tzatsiki och stekt vitkål. Har stekt vitkål till typ allt! Det är ju supergott och huuuur billigt som helst. Tror att jag kommer att leva på det i vinter.
Sen så har jag bakat mitt första lchf-bröd. Med keso och ägg å lite annat smått och gott. Har provsmakat det nu och det var supergött!! Härligt med en ordentlig ostmacka till frukost imorgon! Köpte även kalvsylta som jag tänkte ha på mackan. Mumma!
Nu håller jag på att baka muffins till mina kombos. Jon ska laga middag åt oss idag så jag tänkte att jag kunde göra efterrätten då! :)
Har även gjort en efterrätt till mig själv som står i frysen, LCHF-glass på grädde, hallon och vaniljpulver. Köpte till och med en 86% choklad som jag ska lyxa till det med ikväll. Nomnom
Igår var det kulturnatten förresten, jag var ute och observerade för vi hade det i skoluppgift. Hoppas jag fick några fina bilder, har inte importerat dom än men ni får se så fort jag gjort det!
Byebye

Inga kommentarer: