måndag 5 september 2011

men gå å lägg deee!

Jaa, de skulle man kunna säga åt mig!
Ska nog ta å göra det snart, tänker kolla på True Blood innan jag sluter mina blå ikväll.
Har haft ungefär den bästa helgen sen jag kan minnas! I fredags var de balvagn på pub i Arvesund, sen i lördags vare kräftskiva och pub i Trångsviken.
Så fantastiskt trivsamt. Synd bara att jag skulle sjunga så mycket i fredags att jag inte kunnat prata normalt sen dess :)
Skolan var najs idag. Soft väder.
Sen åkte jag på möte med Härja Jämt som är en damföreining i Norrlands nation som jag nog tänker gå med i.
På fredag är de middag med dom och deras broderförening Jamtamot. Blir nog trevligt de!
På lördag sen är det kulturnatten. Då ska jag ut på stan och observera för en uppgift i skolan. Najsnajs!
Nä nu ska jag käka lite ost och sen borsta tänderna
Nattnatt

Inga kommentarer: