fredag 25 februari 2011

Vilken dag, och vilken helg!

Idag kom Lotta och Maria och hälsade på. Det var finväder och jag fick komma ut en sväng. Lotta och Maria hjälpte å skjutsa mig på sparken heeeeela rundan. Till och med uppför sögårsbacken! Deni!
Vi mötte Maila en sväng också, och hon tyckte att jag var bortskämd som fick åka på sparken, men tog tillbaka det då hon fick veta att jag brutit benet. Hehe..
Imorgon ska jag följa med Lotta och fiska röding. Tänk om jag ska få min första fisk via pimpling imorgon? Det hade varit trevligt! Sen ilar vi in till stan på möte, och sen på kvällen ska jag till Lisa på middag och myskväll! Trevligt va?
Sen på söndag blir det ljusparty hos min kurskompis sen i höstas.
Äntligen händer det lite saker! :) Känns som jag bara legat på soffan sen jag bröt benet.
Ikväll ska jag duscha (det är ett litet projekt med gips på benet) och sen vet jag inte. Sova kanske, eftersom det blir ganska tidigt imorgon. Just ja, fixa fika ska jag göra också tills imorgon. Jag bakade mitt goda bröd idag. Det är smaskens det, men det är ett litet projekt. Men de gick till slut.
Hörs mer i helgen, funderar om jag ska ta me kameran imorgon till Gravbränna.
Pusshej

Inga kommentarer: