torsdag 17 februari 2011

Ont

Idag är en dålig dag.
Igår var jag som sagt i Hammarstrand och benet fick typ inte vila på hela dagen. När jag skulle gå och lägga mig insåg jag att hela foten var svullen så jag låg i högläge hela natten, och har fortsatt med det nu idag. Idag gör det ganska ont också, antar att det har med gårdagen att göra.
Och en sånhär dag då är de jobbigt att stöka iordning nått att äta. Har bara ätit ett äpple hittills idag, det är slut på ägg här uppe, finns mer i källarn, men de känns inte vidare aktuellt å hoppa ner dit.
Får nog käka frukt tills jag får mindre ont och kan göra mej lite rejälare mat... Mamma och pappa kommer inte hem förrän ikväll.
Till middag:
Dinkelkorn, fetaost, rödlök, tomater grillad kyckling (sallad om det finns) och dressing. Om jag visualiserar denna rätt framför mig kanske den inte blir lika jobbig att ställa i ordning.

Inga kommentarer: