söndag 27 februari 2011

En lördag

Vi åkte till Baksjön och fiskade på premiären.


Såhär pepp var jag när vi åkte i bilen påväg upp

I början nappade det kors och tvärs bland alla folk. Lotta fick en finfin fisk bara efter typ 10 minuter. Men sen var det dött..


Lottas röding på ca ett kilo






















Rudi hade hoppats på storfångst






















Istället var det Lotta som drog upp två fiskar till!

När jag var redo att ge upp (började frysa om fötterna) så nappade det! Hade suttit i samma hål hela dagen, haft lite nafs men inget napp. Men så helt plötsligt. Kuul!
Jag har pimplat många gånger men aldrig fått fisk. Men nu har jag ju det! Coolt va?

Sen åkte vi in till stan på årsmöte. Gick bra de.

Så kom jag hem och va bortbjuden till Halabacken på middag. Kycklinggryta, muums! Sen åt vi chokladfondue till efterrätt:
















Imorse vägde jag mig. Trots att jag inte varit helt strikt med GI sen jag blev sängliggandes hade jag gått under ett jämt tiotal MED GIPS! Fast jag har ju tappat lite muskler men ändå... Jag är glaad!

Inga kommentarer: