torsdag 17 februari 2011

Middag!

Jaa! Efter ca två timmar var min middag klar.
Som sagt har jag haft väldans ont i såret idag och när jag står upp kan jag inte göra det mer än ca 30 sek. Så jag har lagat middagen i omgångar.
Först kokade jag dinkel.
Sen satte jag mig vid diskbänken och skar tomat och rödlök.
Sen chillade jag lite i sängen.
Sen la jag upp sallad, tomat, rödlök, bönsallad och dinkel på en tallrik, rensade lite grillad kyckling strödde över fetaost, solroskärnor och svartpeppar.
Mums. Ett lagat mål mat, på min onda dag. Jag är stolt. Och gott blev det!
Notera även att jag har min sovtröja på mig. Jag har inte klätt mig idag för pappa måste ha glömt kläderna på övervåningen.
Han väcker mig när han åker till jobbet så går jag ner och fortsätter sova. Idag bad jag han bära ner mina kläder kunde jag byta om sen när jag skulle gå upp. Men dom blev nog kvar uppe. Struntsamma egentligen.

Inga kommentarer: