måndag 9 augusti 2010

Sjukling

Igår morse vaknade jag av väckaren och hade lite känning i halsen. For till jobbet och glömde bort min känsla på morgonen.
Framåt lunch kom känslan tillbaka... Jag höll på att bli sjuk. Meddelade chefen och jag fick åka lite tidigare från jobbet.
Idag fick jag vara ledig för att kurera mig. Skulle egentligen jobba, men de slapp jag.
Så idag har jag inte gjort ett knop. Sov till 14. Sen dess har jag kollat på serier och degat i sängen. Klev nyss upp och åt gulashsoppa. Mumsigt! Till efterrätt blev det en passionsfrukt. 3 för 10 på Ica. (Y)
För ett tag sen hörde jag sirener här i Fårösund. Läste sedan på helagotland.se att en cyklist blivit påkörd vid jobbet så de va nog därför jag hörde sirenerna. Läskigt.


Ganska smaskig choklad.
Svängde in till Ica efter jobbet igår för att köpa saker som man får äta när man är sjuk... :)

Vad ska jag göra nu då?
Funderar på att kapa mina naglar och spela lite gitarr, vilket jag inte obehindrat kunnat gjort pga mina naglar på ett par veckor.. Jobbigt dedär å vilja ha allt.. :P

Ska nog blogga lite mer också, har en personalfest och en utflykt till Bungenäs att visa bilder från. Men tyckte jag kan vänta lite nu när jag bloggade så mkt igår.

Hörsss

Inga kommentarer: