torsdag 26 augusti 2010

Inte ok!

Jag hade förväntat mig en till skiva av Detektivbyrån och tänkte att det nog borde vara nått på gång snart. Gick in på deras hemsida för att kolla vad som var "up" tala om att jag blev besviken när jag fann denna text:
"Dear Friends of Detektivbyrån,
Today we are announcing that we will not make any more music together as Detektivbyrån. And that we will not give any more live shows. To be precise, Detektivbyrån won´t release any more records or give any more live shows."

Och jag som aldrig såg dom live!
Det får jag ångra........ Bleeh
Här kommer en av mina absoluta favoritlåtar genom världshistorien:

Jag vet att jag tipsat om denna fantastiska låt flera gånger förut, men den kan inte få nog med uppmärksamhet.
Åååh, vad tråkigt att det inte kommer komma ny fantastisk musik av denna trio!

1 kommentar:

mostter K sa...

ån, det var tråkigt!! TUR att jag fick en cd av dig i fjol Lina. den kommer för evig tid att påminna mig om den där unerbara veckan på Rotsidan i fjol.