onsdag 30 juni 2010

Min födelsedag so far

Idag är det ingen vanlig dag, för det är min födelsedag.
Började dagen med att medverka i P4 Gotlands sommarprogram 100,2% sommar.


Emelie och jag spelar i radio.
Ni kan lyssna på oss här

Sen styrde jag min bil till Fårö och tänkte fota lite saker.
Gick sådär kan jag meddela. Det blinkade "--F" hela tiden när jag skulle fota, men den til aldrig fokus! Jag förstod mig inte på vad som kunde vara för fel. Provade att ställa in lite olika saker men ingenting fick det att sluta blinka.
På färjan påväg hem ringde jag pappa och frågade om jag var helt dum. Men han berättade att dom hade en kamera på jobbet som hade varit glapp emellan kamerahus och objektiv. Så, jag tog av objektivet och satte på det igen och sen dess har det funkat bra.
Får se då om jag behöver lämna in den eller om det var jag som hade satt på objektivet fel igår när jag monterade ihop allt.

Nu ska jag baka en tårta som jag och Emelie ska äta ikväll.
Tills vi spricker tänkte jag att vi kan äta den.
Jag köpte ekologiska jordgubbar på Fårö plus att jag plockade en handfull smultron som jag också tänkte skulle få vara med på tårtan. Kan bli smarrigt. :)
Lägger upp bilder sen på den då kanske :)

Inga kommentarer: