måndag 28 juni 2010

Ledig

Idag var första dagen jag och Emelie var lediga tillsammans.
Så vi styrde kosan mot Blå Lagunen, där det var fullt med folk, vilket vi inte riktigt är vana vid.

Vårt basecamp


Emelie visar vart vi badade. Det var 20,1 grader i vattnet.


Sen när vi solat och badat klart åkte vi till Fårö


Och fikade på Sylvis Döttrar. Emelie fikade en citronmarängpaj som inte alls såg äcklig ut.


Emelie köpte även med sig en bulle hem, och jag köpte med mig ett valnötsbröd

Nu funderade jag om jag skulle orka ut och springa, men jag tror att jag inte orkar det.
Ska ta tag i dedär efter min födelsedag tänkte jag (Y)
Men en cykeltur kanske man orkar med i alla fall?
Får se....

Btw så har Lotta bokat biljetter ner nu och kommer torsdagen under Stockholmsveckan. Ska bli så fantastiskt roligt! Plus att Emelies tvillingsyster är här då, så det kommer att bli askalas!!
Ha det fint!

Inga kommentarer: