tisdag 22 juni 2010

Cykeltur på kvällskvisten i Fårösund

Ikväll tog jag cykeln på en liten utflykt.
Postade ett brev först vid Ica, och sen rullade jag vidare till hamnen.
Där höll solen som bäst att gå ner:


Så klättrade jag upp på dendär kullen vid hamnen där det står en gammal kalkstensugn:

Tanken slog mig om jag skulle ta och klättra upp, men jag fyller faktiskt 22 nästa vecka.
Hade jag varit 15 så kanske, men jag börjar faktiskt bli gammal!
Hittade dock ett träd som jag var mer sugen på att klättra upp i, men dom hade kapat av alla grenar vid marken så det blev inget av det heller.


Sen cyklade jag vidare genom Fårösund och fick syn på denhär krabaten

Han flög iväg efter en liten stund, men var snäll nog att sitta still då jag fotade.



En hästhage, med 6 hästar i.
Nu vet ni det, att det står 6 hästar där.
Men det blev en ganska fin bild ändå även fast inga hästar syns.

Igår och idag har jag jobbat.
Imorgon är jag ledig, jobbar torsdag, ledig midsommarafton men jobbar från 11 på midsommardagen.
Imorgon ska det vara sol hela dagen.
Sen ska jag nog ta å städa i ordning här i lägenheten. ser inte lika fint ut här som det gjorde förra veckan. Och det blir ju inte bättre direkt av att jag tänker varje dag att jag ska göra de imorgon.
Men imorgon är jag ledig så då finns det tid och ork.
Nu ska jag faktiskt se om det finns nått att se på tv.
Hörs!

1 kommentar:

Ingalill sa...

Vilka fina bilder du tar!