tisdag 3 november 2009

En effektiv kväll

Ikväll har jag varit effektiv kan jag meddela.
Började med att gymma direkt efter skolan, middag på det och sen hem.
Satt framför datorn och pysslade med lite saker. Inte bara facebooksaker. Bra saker, typ bloggade för ellas blogg, surfade på Tradera... Sen kollade jag på ett avsnitt av Gossip Girl. Tredje säsongen imponerar mig inte särskilt mycket som det ser ut nu...
Sen hörrni hände det. Jag fick för mig att baka scones.
Sagt och gjort.
Och medan sconsen var i ugnen passade jag på att röja här hemma. Jag hade saker överallt.... Men det tar oftast inte mer än typ 10 minuter att plocka undan allting.
När dessa tio minuter gått gick jag ner för att hämta mitt bröd. Muums.
Medan brödet svalnade diskade jag undan det sista från sushiföret. Och nu satte jag mig vid datorn för att sätta på nån soft musik att lyssna på medan jag läser teori och kvällsfikar.


Platsar denna på thereifixedit?
Ena stiftet är skevt på vattenkokaren, och detta uttag sitter under fläkten så nån hjälp av dragningskraften får man inte.
Så jag tog lite isoleringsband och tejpade fast den. Funkade en stund, iaf så länge vattnet kokade men nu har den trillat ner.

Denhär passar mer än väl på thereifixedit!

Nu är det fikadax. =)

1 kommentar:

Annica sa...

Vad är det jag läser? gymmat? det tycker vi om :)
Duktig du har varit!!
Kör hårt...
Kram