torsdag 5 november 2009

Check!

Wiee, nu har jag varit och tränat.
Kände mig sådär duktig ändå alltså.
Jag vill bli sådär äckligt utmattad. Som på innomhusträningarna i Nälden. Jag saknar fotbollen. Kom att tänka på det när jag satt och stretchade.
Går upp och vilka har inte träning om inte Fårösunds F95-lag. Får man va me? Nää, knappast kärring skulle dom nog sagt. Haha.
Nä men seriöst jag hatade konditionsövningarna då men det är sån jäääkla skön känsla när man är färdig och vet att man inte hade pallat ett endaste steg till springande.
vi hade nått som hette 50-70-100 som innebar att man sprang tvärs hela hallen först gav man 50% sen 70% och sist men absolut inte minst gav man 100%. Den är ganska jobbig.
Sen har vi ju klassikern, Idioten.
Och en sista som går ut på att man är två och två och turas om att springa runt en kona och springa mot den andra och få en passning av denne.
Oj va klockan va mkt
Nu är det v för vendetta.

Hörs

Inga kommentarer: