lördag 14 november 2009

Brunch, shopping och promenad

Sov till halv ett.
Klev upp och styrde asgod frukost/lunch

Smoothie med hallon, blåbär, mango, banan, hallon/granatäpple proviva och vaniljyoughurt.
Dinkelbullar med Philadelfia och gurka.
Smoothien blev den bästa på länge.

Sen beställde jag en ny fleece-jacka.
Det blev den gröna.

Halva priset på den. SOFT!
Längtar tills den kommer.
BTW så fick jag mina cash från Urban Street för Fjällrävenjackan förut.
Så, jag shoppade en ny nu.

Så gick jag och Lina ut på en promenad.
Lite mer än en timme var vi ute.
Vi undersökte 5-km spåret här. Vi gick inte vilse men fattade inte riktigt hur allt hängde ihop..

Nu duschen och sen blir det middag.
Idag ska jag laga pasta med pesto, halloumi och avocado. Den kommer bli gött.

Kl 18 ska vi repa.
Sen blir det film ikväll.

BTW-lyssnar på Melissa Horn nu. Kolla in henne på Spotify!