torsdag 8 maj 2008

Stan igen

Idag var jag och flickorna inne i stan.
Jag bytte tillbaka mina fotbollskor åsså köpte jag ett par andra skor.
När jag kom hem åt jag mat och sen åkte jag till Lisa och hjälpte henne att städa ur sin garderob. Det var roligt. Vi hittade lite gamla dagböcker som vi satt och läste ur också.
Imorgon tänkte jag faktisk ta itu med mitt rum.. Alltså det är så stökigt... Det var nog ett år sedan jag hade ordning där. Det blev massa saker stående när jag flyttade hem från Frösön. Sen när jag väl hade flyttat hem var jag borta en månad, så när jag kom hem började jag jobba på en gång igen å sen flyttade jag till Åre, men nu är jag hemma igen... Så det skulle ju bli skönt å få ordning på saker och ting.
Till helgen tänkte jag åka till farmor. Vi ska jobba på min receptbok tänkte vi. Pappa kanske hänger med, men han har inte bestämt sig. Vi får se. Han jobbar på som vanligt han, fast han har cancer. Vilket jag inte är så stort fan av att han gör.
Jaa, tre veckor innan jag börjar, och så mkt som ska hinnas med. Tänkte ju börja träna och äta ordentligt, men det börjar jag inte med förrän jag kommer hem från farmor efter helgen för jag misstänker att det kan bli en hel del onyttigheter där, om jag känner henne rätt =)
Jo, just det.. Jag stämmde Lisas gitarr idag. Den blev stämmd! jag blev sjukt imponerad av mig själv. (jag brukar vara sämst på å stämma gitarrer) -nöjd-

Nu tänkte jag faktiskt sova, för som sagt... Det kommer nog att ta en liten stund att få ordning på mitt rum (men skönt som attan när det är klart)

Inga kommentarer: