måndag 5 maj 2008

Hemma från stämma

Ja, så har man avverkat ännu en stämma. I år höll vi till i Jönköping. Mycket trevlig tillställning må jag säga. Tyvärr hann vi inte medverka under förhandlingarna idag. Jag fick äran att bjuda in alla stämmodeltagare till stämman 2009 i Östersund, men sedan var det dags att rulla iväg i vår hyrbuss. (spraymålade sådan). Efter att ha litat blint på GPS:en var vi påväg att missa Norrköping, där Kristinas bror skulle hoppa på. Men det ordnade sig tillslut.
Så kom jag hem och möttes av min kära far på farstukvisten. Jag hann inte mer än innanför dörren då jag fick dåliga nyheter. Pappa är sjuk. Ganska mycket sjuk.
Men det fanns inte tid att prata mer om det utan det var dags att ta tag i deklarationen så fort som möjligt. Blev klar för kanske en timme sedan, och jag tvivlar på att det blev rätt... Men men. Sedan dess har jag suttit och läst på massa CUF:ares bloggar och blev inspirerad att starta en egen.

Sov gott
/Lina

Inga kommentarer: