fredag 9 maj 2008

Halvstädat rum

Idag var det alltså städdag på schemat... Det tog ett tag innan jag kom igång.. Det skulle ätas frukost... Duschas... I med den nya hårinpackningen... Så jag var nog inte igång och röjde förrän kanske kl ett.
Kl två hörde Lisa av sig oc tänkte komma upp och hjälpa mig.. Det var ett handtag jag inte ville tacka nej till =)
Så kom Lisa en stund senare och vi hjälptes åt. Det blev ganska mycket roligare när hon var med. Innan hon kom hade jag bara MNK som sällskap. Det är ju inte fy skam det heller.. =)
Ja, vi pulade på ett bra tag men orkade inte göra klart allt.. Nu är allt sorterat i alla fall så en halvdag till så borde jag bli klar.
Fast tvätten också... jaa, då blir det väl en heldag då. Men jag har räknat ut att jag har sexton arbetslösa vardagar kvar, så det hinns nog med. =)
Ikväll har jag tvättat lite, men annars inte gjort så mycket nyttigt.

Imorgon bär det av till farmor där vi ska laga massa mat och jag ska sedan skriva in dom i min receptbok. det kommer att bli kalas det. Så tänkte jag att jag ska laga en smoothie till henne så ska hon få se vad det är.

Nu blir det sängen
Over and out

Inga kommentarer: