måndag 5 maj 2008

Besök i staden

Idag var alltså min första dag utan jobb sedan förra våren då jag tog studenten. Jag visste inte riktigt vad jag skulle göra med denna dag. Men jag började med att sova till halv elva. =) Sen klev jag upp och det var dags för frukost. Pappa skulle in en sväng till stan så jag bestämde mej att hänga på för att kolla efter nya skor.
Och de gjorde jag. Hittade några och la undan dom tills imorrn. Lotta ringde medan jag stod och kollade på fotbollsskor och vi bestämde att vi skulle åka in till stan imorrn också. Men jag slog till på plats.
Kom hem för inte så länge sen och började laga mat. Idag blir det köttbullar och potatismos med brunsås. Det blir förhoppningsvis mums.
Lite senare tänkte jag ta en springtur. Lisa hörde av sig och ville hitta på något. Vore trevligt och se hur hon har det i sin nya lägenhet. Lite myskväll tänkte vi. Vi får se om jag får med mej henne eller om jag får springa själv innan vi ses.

Inga kommentarer: