söndag 22 april 2012

Aaaamen tja!

Hejsan!
I fredags var jag bortbjuden på middag hos jaa va säger man? Vänner till släkten kanske, eller vänner åt mig också då. Supertrevlig kväll med mycket festlig mat som dom hade anpassat till mig. Gulligt!
Igår var jag ganska tung i skallen så jag gjorde inte många knop. Kollade på nästan hela första säsongen av Game of thrones.
Idag har jag kollat klart på säsongen, käkat brunch och städat ihop på rummet. Ska diska sen men vi har slut på diskmedel. Grabbarna är och handlar nu... Sen ska jag nog också handla, har sånt sjukt crave efter Loka, och under tentatider får man dricka huuuur mycket Loka man vill. Sådeså.
Ska alltså försöka skriva lite tenta i eftermiddag och ikväll. Hoppas det går bra, har en hel del inplanerat i veckan så de vore bra å få lite gjort idag.
Hörsss

Inga kommentarer: