torsdag 14 juli 2011

Fin dag!

Imorse var det typ 7 grader när jag cyklade på jobbet! Sjukt ju! Så det blev handskar och pannband på för att inte frysa. Framåt dan klarnade det upp och sista rasten satt vi ute. När jag kom hem drog jag med bror ut på promenix sen satt vi och lapa sol på altanen. Trävligt..
Åt middag själv ikväll, mamma hade varit i stan och handlat och vi väntade på att grilla det hon kom hem med. Slutade med att klockan var över sju och jag åt min lunch vid 10 så det kändes som att de va dags och styra upp något annat till middag. Tog vad jag hittade i kylen och slängde upp på en tallrik. Blev gôtt de! :)
Spela lite gitarr har jag hunnit med ikväll också, författade en låt i min sångbok. Nu ska jag gå ner och se om jag kan hitta nånting att stoppa i dosan tills imorrn. EN LITEN DAG KVAR sen HELG! :)
DSC_0010
Mina nya glajjor
DSC_0025
Finaste Hrappur är här över helgen <3

Inga kommentarer: