tisdag 12 juli 2011

tröttnyduschadtjej_88

Idag när jag kom hem från jobbet hängde jag tvätten som låg kvar i maskinen från igår, sen satte jag mig och plinkade på gitarren, tog en promenad, diskade lite (säger man så om man plockar ur och i diskmaskinen?) åt mat, gjorde dosa, cyklade 45 minuter på träningscykeln, gjorde sjukgymnastövningar + lite situps badade duschade och nu ligger jag i sängen och ska sova.
Notera att det inte fanns någon tupplur bland allt som jag gjort sen jag kom hem. Det var väl medvetet för jag har sovit jättemärkligt dom två senaste nätterna, drömt massa skumma saker och vaknat upp alldeles för många gånger för att jag ska känna mig utvilad och normal dagen efter. Därför hoppas jag att kunna sova gott nu inatt!
Imorgon blir det antingen kabåt på Dammån eller rep med bandet - Måns. Han jobbar på andra skiftet så det går inte repa allihopa på veckorna... Och i helgen är Maria borta så vi får nog repa utan henne då. Jag behöver repa själv ungefär varje dag egentligen. Hehe, fast de känns inte lika seriöst detta bandet som när jag spelade på Gotland.. Svårt att förklara men det är lite skönare stämning liksom, inte så jääääkla noga hur vi spelar :)
Justja Kabåt är en blandning mellan kanot och båt. Den är lite stadigare än en kanot men inte lika stadig som en båt, om man är tre stycken är det en bra grej. (Jag Lotta och Maria tänkte ta oss iväg men allt beror på vädret)
Nu sover vi tycker jag!
God natt!

Inga kommentarer: