måndag 22 mars 2010

Studion

Kl 16 gick jag in i studion tillsammans med Jenny. Förra helgen spelade vi ju in våra två nya låtar men varken jag eller Jenny kände oss nöjda med gitarrspåren vi presterade där och då. Därför tog vi ett par timmar idag då vi spelade in nya spår.
Jag är otroligt nyfiken när jag jobbar i Logic som är programmet som vi använder oss av när vi spelar in. Så idag lärde vi oss massa saker genom att prova oss fram.
Jag investerade ju i programmet förut men har inte suttit med det som jag kanske föreställde mig att jag skulle göra.
Men nu på lovet ska jag sitta och mixa en av våra nya låtar. Sen ska jag prova massa saker och försöka lära mig så mycket som möjligt.
Jag är otroligt envis, men snabblärd så jag tror faktiskt att om jag skulle sätta mig och pilla massa skulle jag kunna bli en riktig hejare på Logic, bara idag lärde vi oss massa saker ju!

Längtar hem av flera anledningar:
-Vill åka skidor och skoter.
-Vill träffa folket
-När jag kommer tillbaka till Fårösund är det vår och dags att ta fram longboarden :D

Inga kommentarer: