tisdag 29 maj 2012

Helgen

Åh en så trevlig helg jag har haft!
Kom till Stockholm på lördag eftermiddag, och Zarah mötte upp mig och vi gick till Gamla stan för lite kaffe och snickesnack.
Sedan åkte vi hem till Zarah och lagade middag och mer snickesnack :)
På söndagen när vi vaknade var det superfint väder, så vi bestämde oss för att promenera till Djurgården och satt där och chillade, vi promenerade vidare och satte oss på Nybrokajen och chillade lite till. Sedan gick vi till lägenheten och fixade en ost och vinkväll utan vin (men med saffranste) och avnjöt detta i Tessinparken.
Min telefon dog. Det var tråkigt. Jag undrar om den är förlorad, för jag får inte till den? Tänkte svänga förbi Macoteket i eftermiddag och höra om dom har någon bra plan... Har min gamla härk från Sony Ericsson nu iaf funkar tills vidare men man känner ju sig lite handikappad..
Ska ha opponering idag, sen har jag sommarlov.

Inga kommentarer: