söndag 24 juni 2012

Gotland

Var ju en sväng på Gotland härom veckan och dessa bilder har legat kvar i kameran alldeles för länge, men nu har jag importerat och kan göra ett blogginlägg av vad vi hittade på.
Tog båten på fredag kväll, Johan mötte upp mig på terminalen och vi promenerade upp till hans crib. Kikade lite på tv innan det var dags att sova.
På lördagen åkte vi ut på en liten utflykt. Vädret var sådär, blåst, kallt och molnigt (dock inget regn) Vi for till Koviken och jag fotade litegranna:

En mås som nog tyckte vi va lite väl närgångna

 Them shoes

 Fröken mås igen

I viken var det även en Kite-surfare som höll igång. Dock har jag ju inte så bra tele på mitt objektiv så de blev ba kassa bilder. Ser iaf så sjukt roligt ut. Är supersugen på att dra på surfläger. Kalifornien vore ju softast men kan nöja mej med Varberg. Vem vill joina?

Inga kommentarer: