onsdag 17 augusti 2011

Resultatet

Jaa, resultatet av våra vindsurfingäventyr blev att vi fick paddla hem... Och resultatet av det blev träningsvärk som jag inte kunde definiera förrän när jag funderat på det vääääldigt länge. Samma för Lotta, hon hade också funderat på varför hon hade träningsvärk i armarna tills jag sa varför.
Har laddat hem Wordfeud till min iPod. Det är alfapet och är ganska beroendeframkallande. Har även bjudit in Lotta så vi spelar typ hela tiden.. lili_1988 heter jag om någon vill ha sig en match!

När jag kom hem från jobbet ikväll kan jag ha gjort jordens gofika.. Pappa grillade fläskytterfilé som fanns i kylen idag så jag skar upp lite av den, blandade med turkisk yoghurt, avocado örtsalt och persillade. Rullade in detta klet i salladsblad. Nomnom säger jag bara...

Nu är det läggdags för jag har en del att stå i imorgon. Typ..

Inga kommentarer: