tisdag 11 december 2012

Tisdag


När jag vaknade idag var det -20 grader. Tog emot, men ville inte bryta min morgonpromenadssvit  sedan 15 oktober så det var bara att pallra sej ut.
Till sällskap idag hade jag Amanda och Hannahs podcast.
Skulle hämta Ida och Daniel på flyget. Pappa har köpt en vinterbil till mig. Denna skulle jag ta på premiärtur idag då.
Förväntansfull satte jag mig bakom ratten och vred om. Stendöd. Kul! Speciellt i -20... Jaja, efter lite letande av batterier och startkablar gick den igång. Puh!
Men känns ju inte som att vi fick en bra start på vår relation...

For in till Frösön och hämtade Ida och Daniel som varit på semester i Mexico. Bruna å fina dom var då. Ska ju fira nyår med dem, borde styra till mig nån "bränna" jag med så man inte ser ut som en likmask i jämförelse ;)
När jag kom hem satte jag igång och elda i kaminen, läste tidningen och lagade middag.
Snyggaste och godaste köttfärsomeletten:
Så for jag å pappa å simmade och när jag kom hem satte jag mig framför kaminen och chillade.

Inga kommentarer: