lördag 15 december 2012

Repa

Min dag började med en promenad till sällskap av det senaste avsnittet av Sigge och Alex podcast.
De uppmanar lyssnarna att skicka in bilder på Instagram med vad man ser när man lyssnar på podcasten.
Jag tog lite bilder och klippte ihop detta kollage:
Glädjen då när självaste Alex gillar bilden!


Mitt under pågående lussebullsbakande gick solen ner över Oviksfjällen. Känner att jag släppt för många vackra bilder de senaste dagarna så det var bara att pälsa på sig och börja fota.
Jag blev mycket nöjd med denna bild.
Har fått mycket mer självförtroende på senaste och utvecklats i mitt fotograferande. Vågar köra helt manuellt och experimentera mig fram.

Vidare drog jag till Nåligårn och fixade middag åt oss. Tacos. Nom!

Vi repade jullåtar till söndag, gick bra, kommer bli najs som attan!
Tack Hanna för bilden!

De va min dag det!
Imorgon ska jag baka mer bullar, limma pepparkakshus och dekorera det, duka och julpynta på bygdegårn och repa en sväng till tror jag?
Råkade dessutom bli hundvakt så min sedvanliga morgonpromenad blir inte själv imorgon! :)

Inga kommentarer: