måndag 10 december 2012

Julmarknad på Jamtli

Idag har jag varit i stan på Julmarknad med Märtis.
Vi gick ett varv, köpte lax och korv. (Y)
Hade problem att få upp kameran i tid när de kom nåt Kodak-moment. Så det blev tyvärr inte många bilder.
Men, när vi skulle gå noterade jag att det var väldans fint ljus ute så vi passade på att ta lite fina bilder.
 Fina Märtis med sin Asterix

När solen gick ner blev de såndär regnbåge på tvären ni vet..

Andra advent

Efter vi gått klart på marknaden gick vi hem till Märtis, tände adventsljusen och drack kaffe.

När jag kom hem lagade jag en snabb middag (blomkålsmos och rökt makrill fick det bli) och sen for jag å pappa på spinning. Bättre pass denna kvällen tyckte jag. Svårt dock att veta med nya pass hur mycket man vågar ta i, man vill ju orka hela vägen men samtidigt bli ordentligt slut. Den ekvationen går inte ihop om man inte vet på ett ungefär hur passet är.
Väl hemma igen kollade jag på  julkalendern, solsidan och hade ett getöga på Beck.
Beställde massa saker på nätet, julklappar, kläder att ha på julafton och nyårsafton och lite annat bra att ha. Visar sen när dom kommer (Y)
Vilken bra söndag hörrni!
Hörs

Inga kommentarer: