fredag 1 maj 2009

Online


Jag står i mötesbyrån

Japp, nu är jag uppkopplad. Har precis fått ett gäng internetbiljetter till mitt förfogande. Står i mötesbyrån nu på förmiddagen, har inte varit så mycket att göra här. Imorse var det lite turbolent när alla skulle hitta vilka kommitéer som var i vilket rum. Jag hade ingen aning, sprang i alla korridorer och försökte få rätsida på det hela. Pratade tillslut med vaktis och fick till och med en lista med alla vart dom skulle vara. Det underlättade.
Nu har jag fått lite att göra här i och med att ganska många vill kvittera ut sina internetbiljetter.

Nu vid lunch ska vi gå 1:a maj tåg från Campus och ner till Badhusparken. Det kommer bli skoj.

Jag har tatuerat mig.
En CUF-klöver på ankeln ;)
(Iofs är det en gnuggis, men en jääkligt snygg sådan)
Skulle bara ha lite brunare ben så skulle det bli snyggare...
Jag och Lotta kom på den briljanta idén igår att vi ska kolla upp en utomlandsresa i början på sommaren. Hur soft skulle inte det vara? (Ska bara sälja bilen så jag har nått att leva på)

Rix FM spelas här i foajen, i wish dom kunde byta till P3, undrar om jag ska snacka med vaktis om det. Eller så startar jag mitt spotify.

Nu kom det en grabb med BRED norrlänsk dialekt, I love it! Han hade glömt sin kudde och undrade var man kunde köpa en idag. Jag tipsade om Coop Lillänge, hade tilloch med kartor här så jag kunde rita och visa vart det låg. Det är roligt att hjälpa folk när man kan hjälpa dom. Jag önskar att jag kunde svara klockrent på alla frågor som dom har.

Spanfaktorn är inte så hög här tyvärr...

Inga kommentarer: