söndag 24 maj 2009

Ja, ni känner ju mig!

Jo, min dag.. Jag hann inte med det jag skulle.
Det enda jag gjort helhjärtat är att träffa Lotta.
Annars har jag packat ur bilen, tvättat och vaxat 240:n.

Här bjöds det på grillat till middag idag. Det var sjukt gott.

Åkte till Lotta och vi kollade på Sex and the City-filmen. Den var inte så bra. Mest långdragen bara... Sen gick vi ut på promenad med Doris. Gick stranden tillbaka sen och letade flöten. Hittade bara ett endaste. Fast vi var kanske inte så mkt för att leta flöten utan mer prata skit =)
Stannade ett par gånger och kastade macka också. Jag har aldrig varit nån baddare på att kasta macka. Får till två max tre stycken "studs", men grejen med stränderna här är att stenarna är sjukt kastamacka-vänliga. (Y) På Gotland har jag saknat dessa klockrena stenar.

Rudi kom hem, han hade spelat match i Graninge ikväll. Dom hade tydligen förorat. Så åkte jag hem. Innan jag åkte hem tog jag en sväng i skogen i hopp om att få se något vilt. Inget vilt. Kim (Rudis bror) skulle ut på fågelskådning ikväll, var inte så taggad å följa med just ikväll men lätt nån annan gång.

Nu ska jag se om man kan hitta nå gofika här hemma.

Inga kommentarer: