fredag 10 april 2009

Vad göra?

Jag vet inte hur jag ska göra.
På ett sätt vill jag åka till Gotland på söndag kväll, men på ett annat vill jag åka ner på måndagen.
Det som talar för att åka ner på söndag är att då får jag tid att röja lite i lägenheten (Carro sa att hon trodde att hon glömt mjölken framme..) Jag orkade inte städa innan jag drog och det är alltid lika onice att komma ner till. Känns ju ganska jobbigt i och med att jag i pricip bara sysslat med städning denna vecka.
Det som talar för att jag ska åka ner på måndagen är att jag får qualitytime med mina favvobryydar...

Varför envisas jag med att vrida ner värmen? (Jag hoppas alltid att Carro ska komma ner före mig och då kan jag be henne vrida upp värmen på mitt rum men jag kommer alltid ner först.)

Jag tror jag åker ner på söndagen, så hinner jag umgås lite me Beccy innan båtbussen går....?
Jag måste fan bestämma mig snart!

Inga kommentarer: