måndag 30 januari 2012

Back in Uptown

Yeah, kom hem ganska sent igår kväll.
Kom på den briljanta idén att ta pendeln in till Sthlm då jag nyligen köpte en remsa tyckte jag att jag kunde åka på den då från Nynäshamn.
Dålig idé.
1. halva tåget va tydligen sönder såatte de va asmkt folk
2. det tog ett år typ
Dock va de typ gratis? Ja fatta iaf inte vart jag skulle få min remsa stämplad. Den kanske inte ens gällde? Haha, soft hur som helst. Fast det vägde dock inte upp de två ovan nämnda failpunkter.
Bror skjutsade mig till Uppsala från Sthlm. SKÖÖÖÖNT!

Har inte importerat bilderna än från helgen. Ska göra det ikväll tänkte jag. Skall även betala räkningar idag. Blir kul! nä.
Här är iaf musiken som spelades, nollställde räknaren alldeles innan jag for så den är 100% updated. Förutom då att vi inte spelade musiken riktigt så många gånger som står men så har min iPod jobbat så länge jag kan minnas.
Nu skall jag sätta på en spellista och packa upp min väska.

Inga kommentarer: