torsdag 8 september 2011

Min dag idag

Imorse hade jag seminarie kl 10:15. Det spöregnade som sagt så de var bara att ta full mundering på...
Seminariet gick bra, sen satte jag mig i biblioteket för att plugga. Läste ett par sidor... Sedan hade jag med mig lunch och gick och värmde den. Sen tillbaka till bibblan för å fortsätta läsa. Har många sidor kvar.. Men nu är jag ledig tors-sön så jag hoppas att jag hinner läsa ikapp det mesta!
På vägen hem cyklade jag in på ICA och köpte med mig lax, gjorde lax i ugn med spenat. Till det stekt vitkål och isbergssallad. Blev en låda tills imorgon också (Y)
Sen tog jag en promenix. Promenerade tillbaka till ICA för å byta en turkisk yoghurt som jag köpte förut idag. Men den gubben gick inte. Fick ta min yoghurt och promenixa hem då och äta den även fast fetthalten är låg...
Sen skruvade jag ihop min hylla och stökade iordning mitt rum, så nu skulle jag nästan kunna fota och lägga ut här.. Ska kanske satsa på det imorgon, damsuga plejset så får ni se resten också...
Firade med LCHF-glass. Vispgrädde med hallon och vaniljpulver som stått en timme i frysen. Nomnom säger jag bara :)

Nu säger jag dock god natt :)

Inga kommentarer: