söndag 27 mars 2011

Kakoooor!

Idag är en sån dag då jag bara cravear saker. Men mamma gjorde våfflor till frukost så det var ju en bra start i alla fall!
Hur som helst så prenumererar jag på en blogg där dom bakar en himla massa saker, och idag hade det varit kafferep med sju sorters kakor. Därför tänkte jag bara dela med mig av mina sju sorter som jag skulle baka om jag inte var strikt GI-annhängare.
-Vetebullar med kokos och smör
-Sockerkaka
-Kladdkaka med kokostosca
-Hallongrottor
-Jitterbuggar
-Kolakakor
-Gräddtårta med jordgubbar
Vem vill komma på mitt fantasikafferep? :)

Justja bara måååste tipsa om denna blogg. Johanna gör tårtor utan dess like. Så fantastiskt fina. Gillade verkligen hennes tårta av Bärgarn ur filmen Bilar. Sjukt fin!

Försöker hitta en bild till jobbansökan också. Är ju bara det att man inte har så många bilder av sig själv när man mest har bilder man själv fotat. Så äre så att du har en bild på mig som du tycker skulle passa för detta ändamål så hör av dej! Jag letar efter en helkroppsbild. Tror jag... Haha...

Inga kommentarer: