söndag 29 november 2009

Liten uppdatering

Jag har fått tag på praktik i Östersund. Sweet
Jag åker på en weekend till Sthlm till helgen. Bara sådär
Bokade biljett nyss, ringde bror sen och hörde om de va okej att jag sov där en natt. Han berättade för mig att mamma och pappa också kommer ner till helgen. Mys!
Kusin Sara ska även dit och om vi får plats tror jag moster svänger förbi också.
Jag ska på valkurs lör-sön det kommer också bli sjukt nice!
Ah, ser verkligen fram emot att lämna denna ö, träffa sjukt peppade CUF-are och träffa tjocka släkten.
Loveliii!



Hittade denhär underbara bilden.
Svininfluensan FTW
LOL

2 kommentarer:

Albin Eriksson sa...

Men då kommer du ju missa min familjs besök här ju? :(

Lina Lidén sa...

Hm, jaa de är ju lite synd.. Men jag får träffa min familj i alla fall =)