fredag 2 oktober 2009

God morgon

Trodde jag hade sovmorgon, men icke. Blev väckt av läraren fem över åtta, börjar halv.
Fint, de va bara å gå upp käka frukost och göra det jag skulle...
Men de va inte så farligt. Är ganska pigg ändå alltså, även fast jag somnade vid halv två..
Tog longboarden till skolan idag. Ah, idag är det en helt underbar höstdag, som dessutom är longboardvänlig (inget vatten på vägarna och vindstilla)
Det är 8,3 grader ute och solen strålar. När man går ut känner man att det är höst, men det är en såndär mysig kyla liksom.
Mötet gick bra. Soft

Visby senare idag.
Jag har ganska många ärenden att ta tag i, men det ska nog fixa sig.
Ikväll känner jag för film. Tänker nog ta en chill helg, om inget spontant dyker upp.. =)
Skulle va mys å baka kanelbullar på söndag då det är kanelbullens dag.

Lyssnar just nu på P3, fick tag i en insticksmodul (heter det så?) som passade till mac så man kan lyssna på webradio.
Men, vart är introtävlingen? Verkar som att dom lagt ner det! Inte okej.

2 kommentarer:

mor sa...

Låter som det blir en skön helg för dig. Vi funderar på att åka österut, Karin o farmor fyller år o vi ska uppvakta. Gravarna ska ordnas för vintern o det är FEST på båthuset.
Ha de gott.

Bror Erik sa...

Tryckte fel! Ska inte vara en tumme ner! Ville bara titta på kommentarerna!