fredag 12 juni 2009

Konstigt!

Det är lite konstigt. Man kommer till en ny plats på nolltid och anpassar sig lika fort...
Idag har jag hängt med Sigrid =)
Vi möttes först upp på centralen och sen tog vi tunnelbanan ut till söder. Hängde på medis ett tag, Ellen kom förbi och vi gick och hämtade hennes hund Allan från hunddagis.
Sen tog vi bussen ut på långholmen och käkade middag och drack lite bärs.
Avrundade kvällen på "Arken" och sedan gick vi på Burger King innan det var dags att dra sig hemåt.
Är nu på Jungfru och ska snart gå och lägga mig!

Typ inget intresse på bilen, =( har fått ett erbjudande om att byta till en 01:as Ford Mondeo Ghia.. Tyvärr inget av intresse eftersom jag är intresserad av att få pengar för min bil =)

Åååh vad najs jag har haft det idag! Jobbigt bara å säga hej då till Sigrid och inte veta när man ses igen... :(
Men i helgen kommer det bli niiice i Göteborg hoppas jag =)

Hörs!

Inga kommentarer: