tisdag 27 januari 2009

Lina är glaaad

Yepp, jag är på bra humör måste jag säga.
Igår sköt vi luftgevär och jag förbättrade mitt personbästa med 46 poäng. Jag fick 272 poäng plus en bronsmedalj! Gissa om jag var stolt när vi gick därifrån. Jag ska lätt satsa på silvermedaljen nästa måndag =)
För övrigt var jag ute och sprang i el-ljusspåret igår också. Två varv á 2,5 km Det blir en halv mil det, mina vänner (applåder) Kan fortfarande inte begripa hur jag orkade. Men det känns lagomt mycket i låren idag kan jag meddela.
Annars då? Jo, idag har jag varit på gymmet minsann! Sprang i 20 minuter som uppvärmning och sen gjorde jag massa övningar för armarna. Jag ska bli stark i armarna så jag kan vindsurfa i sommar =) Jag tror inte jag har längtat så mycket efter sommaren som jag gör nu faktiskt. Får man ingen riktig vinter har man som inget att se fram emot innan våren. Sommaren kommer bli fett nice, hoppas på ett jobb där man först jobbar två veckor sen är ledig en. Det skulle vara nice, men vi får se om jag kan lyckas få det...
Efter maten skulle jag tvätta. Gick till lägenheten och började leta i fickorna efter mina nycklar. Hm, hittade dom ingenstans!!! Gick tillbaka till Markan, fortfarande inga nycklar. Gick till Sporthallen med blicken fäst på marken. Inga nycklar. När jag var framme vid sporthallen kom jag på vart jag lagt dom. I innerfickan på jackan. PUH. Så kom jag hem slängde in tvätten slängde mig i duschen och sen bort till Ella.
Ikväll spelade vi The Black Rose av Thin Lizzy, det gick bra och det låter fett nice med tanke på att vi började med den idag =) Vi spelade även Coheed and Cambria och den låter som alltid väldigt bra =)
Nu ska jag hänga tvätt tänkte jag. Hörs!
//Lina

Inga kommentarer: