torsdag 28 mars 2013

En dag i stan

Jag hade ett fullspäckat schema idag när jag skulle in till stan.
Hittade kameran imorse och tänkte att den kunde få följa med på mina äventyr idag. Var duktig att dokumentera till en början, sen blev de färre och färre bilder ju längre dagen fortskred.

Jaja, håll till godo för en ganska bra dokumenterad dag, ska se till att hålla ut hela dagen nästa gång :)


Såhär såg mitt schema ut för dagen
 
 Först alltså promenad, godmorgon fjällen! 

 Hej hej

Promenerar 5 km, målet är under 45 minuter. Snart där!

Sen tog jag och spelade igenom låtarna

Packade väskan, gjorde iordning fika och styrde bilen österut.
Stannade i Trångsviken och hämtade ut paket från addnature

I paketet fanns bland annat det en kaffetermos till mig!

När jag kom till stan åkte jag upp på ÖSK för lite skidåkning

Blev 11 km, inte så bra tid. Hade dåligt glid och kände mig lat.

Så duschade jag och sedan ner på sjukhuset för att ge blod

Det var min 10:e gång så jag fick en biobiljett!
(Tog bara 6 år att få ihop 10 gånger..)

Hade med mig en våffla från middagen igår som jag fikade efteråt.

På Pressbyrån hittade jag dessa nyheter.
Citronsmaken var inte god, för söt för mig. Men chokladen fick tummen upp!

Så gick jag på stan och uträttade massa ärenden (se listan).
Här ovan ser ni vad jag handlade för godis till mitt påskägg.

Hittade en bra sida med saker man kan tänka på såhär inför påsk.

Inga kommentarer: